Drama...

Nu har jag fått så nog av allt drama på twitter! Usch! Idag när jag vaknade upp hade jag en känsla av att det skulle bli en bra dag. Jag satte igång min mobil, såg att Steffi smsat att hon fått en nytt DM från killarna där de hälsade att de läser alla våra DM's även om de inte hinner svara på alla. Skit skönt att höra, så jag slänger iväg ett feel-good DM till killarna som mest består av I love you! Gotte. Sedan kommer den bästa nyheten av alla, killarna kommer inte göra någon signering i Sverige förän September eller senare, efter German Tour. AWESOME, så missar jag inte dom när jag är bortrest vilket känns sjukt tryggande! Sen kollar jag twitter...

HÅLL KÄFTEN NU INNAN JAG RIVER UPP HIMMEL OCH HELVETE PÅ ER! Det kvittar väl om dom är gay! Det finns en sjukdom som heter homofobi, låt folk som är rädda för homosexuella människor unfollowa dom! Låt folk bli sura då, om dom nu tycker det är räligt med killar som gillar killar. Genom att inte respektera deras åsik om att de inte gillar böger, är ni ju lika illa som dom! Dessutom tvivlar jag ganska starkt på det, men om det nu är sant så visst! Fine! Då vet jag att ingen annan tjej får dom heller, och min bögpolare Zebbe har en chans, vilket kan betyda mysiga restaurangbesök och filmkvällar med killarna, även om jag inte är dejten... *drömmer mig bort*. Hahaha, just nu har jag börjat unfollowa alla som skriver ordet DRAMA, jag har verkligen fått nog och jag har varnat dom redan. Så är det, låt det bara vara så får vi alla en lugn dag. Och btw, om folk nu tycker att killarna förändrats så är det väl upp till dom? lla bara klagar på varandras åsikter, även om jag inte tycker den har förändrats gör det mig till EN JÄVLA IDIOT om jag klagar på dom som tycker det. Dagens motto: HÅLL KÄFTEN. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Michelle

visst är det skönt? värsta lyckan att man slipper missa dom! haha, nu behöver man bara antagligen ta ledigt från skolan ;)

Håller med dig, jag skulle tycka att det var tufft om dom var bögar! :D Dom är lika underbara vilket håll dom än ligger åt!

2011-07-18 @ 20:06:53
URL: http://mwsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0