I got my high-heels on, here I come!

Hejsan hejsan folket! Hur är läget med er idag? Med mig är det bara fint, ska träffa min bror idag, käka ute och mysa! Det är faktiskt fint väder för en gångs skull så man får ju passa på att vara lite somrigt klädd! Här kommer en bild på min VITA outfit idag, som jag matchat med svart, sotigt smink!
Haremsbrallorna kommer ifrån H&M, köpte dom på barnavdelningen för något år sen, har knapp använt dom haha! Vanligt basic linne från Åhlens, lång skjorta från Gina som jag knutit upp, skor från Skopunkten.


Sminket är ganska enkelt även om det ser rätt avancerat ut! Jag har ett tunt lager puder från Make Up Store, sminkar nästan inte ansiktet, det förstör hyn! På ögonen har jag en svart och en askgrå ögonskugga från Maybelline som jag sotat ut lite, en tunn linje med svart eyeliner från H&M, svart kajal på nedre fansraden och ett tunt lager mascara. Just nu använder jag The Colossal Volume Express - Cat eyes från Maybelline men varierar mig rätt ofta!

Jaa, så ser jag ut idag! Jag har spenderat förmiddagen med att lyssna på musik på högsta volym, har kört igenom massa gamla låtar som jag inte lyssnat på på flera månader! Jag har verkligen århundradets mest blandade musiksmak, jag kan lyssna på allt från metal, till hip hop/rap, till techno osv. Och självklart, min största passion -POP! Jag tycker det är bra att ha en blandad musiksmak. När man träffar nya människor och det är dags att spela musik kan man digga med till det mesta och som dansare gäller det helt enkelt att anpassa sig. Även fast man inte gillar tex indisk musik måste man ge gärnet på Bollywooden som om de spelade favoritlåt. Att ha blandad musiksmak är toppen, även om man självklart kan ha preferenser.

Det här blev ett ruskigt långt blogginlägg! Måste bara berätta att jag just nu är väldigt stressad över det faktum att John och Edward inte skrivit ut vilken dag de ska signera i Sverige. Ska åka bort och vill gärna veta om jag kommer kunna träffa dom eller ej. Det kommer krossa mitt hjärta om jag inte får träffa dom, jag saknar dom båda så otroligt mycket... Men jaja, jag hoppaaaas!!! Det är väl dags för mig att dra nu, ha en underbar eftermiddag/kväll! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0