I'M BAAACK!

Nu ska jag börja blogga igen. Det har hänt så mycket sjuka grejer som jag måste berätta om! Jag ska ta allt från början...
Det började efter Eurovision då jag fastnade för två fantastiska, galna tvillingar vid namn John och Edward Grimes (JEDWARD) som representerade Irland med sitt bidrag Lipstick. Först tyckte jag de var hyperaktiva galningar och såg dom som ett hot mot Sveriges Eric Saade, men jag kunde inte låta bli att charmas av deras leenden och energi och jag började titta på massvis med intervjuer med dem på nätet. Det var då det hände, jag föll för dem TOTALT. Jag blev helt jedicted, hela min existens började kretsa runt dem! Och efter det har mitt liv varit helt upp och ner! Jag har träffat dom två gånger, dock flera tillfällen under de dagarna. Senast nu i helgen i Stockholm. Och jag har aldrig varit såhär lycklig förr!

Att vara ett Jedhead har för med sig så många underbara saker, dels har jag träffat så sjukt många underbara jedheads. Majoriteten av alla Jedheads är verkligen fantastiska, inspirerande personer. Jag älskar er verkligen, ni har visat mig att det finns äkta vänner och ni betyder jättemycket för mig. Ni vet vilka ni är!

Dessutom har jag fått träffa de mest underbara två killar som finns på denna jorden! John och Edward är verkligen fantastiska, de är så positiva och verkliga förebilder. De har visat mig att allt är möjligt så länge man är beredd att jobba hårt för att få som man vill. De är så underbara mot sina fans, de tar sig alltid tid att prata med en och de bjöd mig och 15 andra coola jedheads på frulle klockan 6 på morgonen i Stockholm bara sådär! De är TRULY AMAZING och alla icke-jedheads går verkligen miste om något!

Det känns så sjukt bra att jag och mina närmsta jedheads fått så bra kontakt med killarna och jag längtar verkligen tills jag får träffa dom igen! (Både John och Edward, men även jedheadsen!)

Dessutom har jag lärt känna en alldeles underbar tjej i England, Candice. När killarna släpper sin UK tour ska hon fixa biljetter på första raden och tro det eller ej, JAG SKA TILL LONDON OCH SE DEM! Jag längtar redan ihjäl mig trots att jag inte har den blekaste aning om när det blir.

Allt som allt måste jag säga att jag har haft en fantastisk start på sommaren, jag har gått ut nian, kommit in på Estetlinjen - Musik och jag känner att jag har sjukt mycket roliga grejer att se fram emot. Jag är i princip på topp just nu och förhoppningsvis kommer jag ha tid att blogga en massa! Hjälp mig gärna att promota min blogg, känns inte kul att blogga om ingen läser hahaha!

Kommer att göra ett inlägg om Malmö och ett om Stockholm, dock inte båda ikväll!

Kärlek / Marie Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0