I'm no beauty queen...

... I'm just beautiful me! What's up bloggläsare? Har ni haft en bra dag? Det har i alla fall jag! Drog med min "syster" till Landskrona Karnevalen och strosade runt på stan, chillade hos en kompis och dansade loss i regnet! Ja, för det skulle självklart börja regna när discot körde igång... Dock hade vi verklig tur, när vi skulle ta oss hela vägen till stationen, ta tåget hem och byta till buss vilket tar en evighet ropade den superheta DJ:n på oss, frågade om vi var från Helsingborg och erbjöd oss skjuts! Supernice! Ska tilläggad att min "syster" känner killen lite, vi åker inte med främlingar, haha!

John & Edward har FORTFARANDE inte lagt upp sina signeringsdatum vilket gör mig rätt nervös. Jag kommer att vara bortrest och jag hoppas verkligen att det inte är då de kommer hit för att signera skivan, för det kommer krossa mitt hjärta :'/ Tyvärr är risken rätt stor att jag är bortrest, jaja, vad kan man göra... Jag håller tummarna och hoppas på det bästa.

Till alla som kämpar med sitt självförtroende, får höra hårda ord dagligen eller bara behöver en confidence boost, denna låter är verkligen toppen och har ett jättefint budskap, även om ni inte gillar Selena, lyssna på texten!

Och med detta önskar jag er alla en god natts sömn och en superbra morgondag! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0