Jedhead eller bara ett fan?

Okej, jag är verkligen jättetrött på vissa fans som beter sig som skit mot andra. Folk är så jäkla respektlösa. När det kommer nya fans som aldrgi fått träffa killarna förr hoppas vissa som träffat dom flera gånger fram precis som om dom ägde dom! Back off! Ni vet själv hur viktigt det är att få sin stund med dom och så har ni mage att vara så otroligt egoistiska. Dessutom finns det de fansen som beter sig som om de har ett fast förhållande med killarna, skriver på sina bloggar om hur mycket killarna tycker om dom och får sina möten med dom att låta som värsta smekmånaden. Snälla!
Jag förstår mig verkligen inte på det. Därför har jag dragit en linje. Antingen är du ett Jedhead, eller så är du ett fan. Här kommer ett inlägg från min twitter (@niicipedia) som beskriver skillnaden.

"Real Jedheads help each other out. We let the kids sit on our shoulders, we text each other where the guys are, we share blankets outside their hotels, we buy eachother food when we wait, we hug eachother warm when it's cold outside, we lend eachother jackets, we let the new fans meet the guys first and we love eachother. To be a jedhead is so much more then being a fan. Are you a Jedhead?" 

Vi Jedheads är en familj. Vi har alla något självklart gemensamt - kärleken till John & Edward, men jag kan lova att vi har så mycket mer gemensamt än det! Vi hjälper varandra så att alla får en så bra upplevelse som möjligt när vi träffar killarna! Vi hjälps åt och istället för att skryta om hur vi hade det uppmuntrar vi de som inte fått samma tid! Sluta vara så egoistiska, vad tjänar ni på det egentligen? Det är en stor skillnad på att vara ett Jedhead och på att vara ett fan, välj sida. Men jag kan lova att Jedheadsen är fler, starkare och mycket, mycket coolare. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sandra H

So true! bra skrivit!

2011-07-13 @ 22:55:12
Postat av: Elina

Jättebra skrivet, håller verkligen med! Man tycker ju att alla borde vara schyssta och hålla ihop ist för att vara så egoistiska som en del är. Ett exempel är när killarna delade ut signerade bilder på Sommarkrysset och vissa som redan hade fått två bilder knuffade sig fram för att få en tredje när vissa inte hade fått någon bild alls. Jag fick ingen aotugraf, men det är inte det jag stör mig på, jag klarar mig endå. Jag fick träffa dem och såg dem live, och det räcker absolut för mig. Det jag stör mig på är att folk beter sig så, det är så synd. Fast i slutändan är det kanske dem själva som drabbas av det, vad vet jag. Tycker iaf att fler borde bete sig som du! =:)

2011-07-13 @ 23:13:16
Postat av: Moa

Riktigt bra skrivit! Postade det på min blogg om jedward men visste inte att det var du som skrev det eftersom att Linda skrev det på sin fb. Men jag håller fullständigt med dig! Du verkar vara ett äkta Jedhead och är inte alls egoistisk! =:)

2011-07-14 @ 02:51:14
URL: http://swejedward.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jättebra skrivet!! håller helt med dig, det är som att jämföra med typ Jonas Brothers fans (vet inte om du gillar dom också men ändå) Finns samma personer där, så himla irriterande! Håller helt med dig i det du skriver, står på samma sida, även om jag inte träffat dom så har jag läst många bloggar som skriver om dagarna nu i helgen, det är så olika från olika bloggar så man blir lite förvirrad och vet inte vad man ska tro är sant, men din och Lindas verkar mest trolig, ni skriver jättebra båda två! :)

2011-07-14 @ 13:02:19
URL: http://mwsplace.blogg.se/
Postat av: Andreja

Det glädjer mig att det finns fans som tänker som du.:)

Jag hade den turen i lördags när Edward kom ut.

Det fanns ju fans som han skrev till och han frågade om det var någon som inte hade fått en bild.

Jag var den enda som inte hade träffat dom tidigare.

Jag stod lite längre bak och försökte komma fram.

Det var ingen som knuffades eller så.

Han var hur mysig som helst och gav mig en kram.

Märkte också att fansen gav oss lite "space". Det var ingen som försökte ta hans uppmärksamhet, utan lät oss bara vara för stunden.

Jag och min syrra(som inte är ett fan) blev helt paffa och amazed att fansen är osjälviska. Tyvärr fuck jag inte träffa John för att en mupp (manager el vad han är nu) tog bort honom för dom skulle in i bilen. Men jag gav inte upp och efter 10 timmar fick jag fotot med honom

Samma sak när det var kaos vid hotellet efter Sommarkrysset, det var ändå lätt så svårt och ta sig till John.

Men det var ändå ingen som knuffades, folk gav John när han skulle ta foto med fansen mer space.

Man kunde ändå andas utan och vara ihoptryckt med fansen. Och fansen som blev klara med foto och autografer flyttade på sig för att resten ska komma fram. Det var lite svårt och ta sig ur leden haha..fick vänta i ca 10-15 min för och komma fram.

Hoppas bara att det fortsätter såhär.:) Att folk visar andra fansen respekt.

Vi gillar ju ändå samma band.

Mycket bra skriven tjejen.

2011-07-14 @ 22:18:48
URL: http://twitter.com/bluesparkledvl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0