JEDWARD MEMORIES!

Heej folket! Idag när jag öppnade min mobil hade Linda smsat att killarna sett hennes coola video om våra dagar i Stockholm och länkat den på Twitter, så jäkla awesome! Bara synd att jag ser ut som ett retard 50% av filmen! Det har hänt en del grejer i vår lilla jedhead värld som inte precis gjort att vi varit på topp, men detta bevis på att killarna ändå ägnar oss en tanke gör mig och resten av The Jedmafia så otroligt glada!


Jag har förresten glömt att berätta, min Engelska kompis Katie träffade Edward i London i förrgår och hade helt random frågat om han visste vem Nicole frånSverige var. Bara sådär - Nicole från Sverige. Och jag vet att det finns fler Jedheads som heter Nicole som kommer från Sverige, men Edward blir jätteglad och nickar och säger "Yeaah!", och Katie säger "She's really nice, isn't she" Och Edward säger "Yeah she has that fluffy hair!" Och Katie säger att ja det har jag, och Edward svarar "Yeeaah, she's really cool!!!". Tack sötaste Katie för att ha frågat honom, jag är verkligen jätteglad att han minns mig som Nicole från Sverige, han kommer verkligen ihåg mig, även om jag tror det är rätt svårt för både honom och John att glömma bort oss hahaha!

Det var väl allt jag hade att blogga just nu, hoppas alla fr en toppen dag! Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det som hände? :(

2011-07-17 @ 13:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0