Knappt bloggat

Upptäckte att jag knappt bloggat något alls! Det är väl dags för lite nu! Till att börja med har jag nyheter, Jedward kommer inte tillbaka till Sverige förän i slutet av September/början av November. Deras svenska manager hade berättat att de är totalt fullbokade fram tills dess vilket betyder att jag inte behöver oroa mig för att missa dom när jag är bortrest, PUUH! Dock kommer det vara jobbigt att vänta, hoppas jag får åka till Tyskland under Germany tour!

Just nu har jag faktiskt inte speciellt mycket att blogga om, tänkte ladda upp denna jättefina fanvideon som en tjej länkade på twitter. Den handlar om John & Edwards syskonrelation, andra fanvideos brukar vara fokuserade på antingen John eller Edward, gulliga moments eller roliga klipp. Denna är väldigt speciell, rörande och en av mina absoluta favoriter! Enjoy!



Klockan är rätt mycket men jag och de svenska jedheadsen sitter och chattar på skype, vill inte lägga mig än hahaha! Imorgon blir det ut på stan med morsan, sov gott folket! Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh den är så himla fin! Har sett den måååånga gånger innan! Dom är helt perfekta! Gosh alltså och gud så rörande!

2011-07-20 @ 01:19:47
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Moa

vafan jag har råkat skicka 3 tomma kommentarer o.O



Glömde en sak, Sättet dom kollar på varandra! DÖR! Twinlove!

2011-07-20 @ 01:24:00
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0