Mitt i natten!

Hahaha, jag vet att jag skulle gå och lägga mig men Skype har hållt mig upp ännu en natt, ska dock nanna strax! Ville bara skriva lite snabbt och säga att jag är så sjukt glad över mitt liv just nu, allt är verkligen gotte gotte! Jag hoppas verkligen att allt ordnar sig så att jag kan åka till Hamburg i September, ska göra llt jag kan för att få min bror att köra, annars kommer jag ta lån eller något för att kunna flyga ner, jag skojar inte... Dessutom är jag sjukt taggad inför onsdag då jag och mina jedheads ska promota Planet Jedward här i Helsingborg! Myspys! Här kommer en awesome video av en awesome tjej, nämnligen Hush Hush med Alexis Jordan! Jag älskar hennes stil, hon är såååå cooool! Och hennes hår!!! Godnatt folket, kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0