Överdrivna bloggar

Jag tänkte göra ett snabbt inlägg om hur irriterad jag blivit när jag läst folks bloggar om när de träffade John & Edward i Stockholm. Måste folk verkligen överdriva så jäkla hårt? VI VAR DÄR! VI SÅG ATT DET NI SÄGER HÄNDE VID JUST DEN TIDPUNKTEN INTE HÄNDE. Ni kan lugna ner er några hekton och försöka skriva lite mer realistiskt. Det är så pinsamt, jag skäms på andras bekostnad, när de skrivit att John/Edward sagt si och så när jag själv stått bredvid och vet att inte hälften är sant. Skärpning! Ska tilläggas att jag kan garantera att det jag skrivit är 100% sant, det var vår exakta upplevelse och jag har även utelämnat vissa saker både för att alla inte har med det att göra och för att vissa grejer låter för bra för att vara sant! Jag hoppas att folk blir lite mer realistiska i sina bloggar och att de som inte än träffat killarna men snart kommer att få göra det håller sig till verkligheten, den gör sig ju faktiskt bäst, eller hur? Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0