Så fint...

Jag villl bara tipsa er om denna fantastiska videon av min kompis Erica, hon har verkligen jättevacker röst, och videon gör ju en inte lite pirrig i magen :') Vill även passa på att säga att jag tycker att det var jättekul att Erica fick möjligheten att snacka med både John och Edward i Stockholm, dom visste ju redan lite om henne eftersom de sett och twittrat om hennes skitsöta video "Everytime" som ni kan hitta på hennes youtubekanal! Ska göra ett inlägg lite senare som kommer vara ganska annorlunda, jag brukar inte skriva speciellt känslosamt men jag måste verkligen få detta ur mig haha! Kommer sitta och fixa med lite bilder först, sen kommer inlägget! Här kommer videon (med min favorit av alla lugna låtar!) Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Linnea Persson

Jätte fin video, verkligen! Tårar :')

2011-07-23 @ 17:00:29
Postat av: elin

Sjukt fin video, och åhh, vill också prata med John & Edward :')

2011-08-05 @ 22:12:59
URL: http://dduckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0