SUPERGLAD!

Jag blev verkligen superglad när jag loggade in på min twitter och såg att killarna tweetade om Berlin, och att dom var uppspelta inför veckan! Blir så glad varje gång de tweetar att de är glada, exalterade och ser fram emot något, det ger mig en varm känsla inombords även om jag inte kan vara där och träffa dom! Dessutom var jag redan glad för att jag själv ser fram emot imorgon, då jag och underbaraste Steffi ska göra en promoting av killarnas nya album, Planet Jedward. Detta har jag tweetat rätt flitigt om, kanske killarna lagt märke till det? *blink*

I alla fall, ÄNNU GLADARE blev jag när jag kollade mina DM's och såg att dt fanns ett nytt från världens bästa twitter, gissa vilken?
Inte jätte mycket, men tillräckligt för att få mitt hjärta att hoppa :') Underbart att höra att dom saknar en, och kul att dom verkar snappat upp mina och Steffis planer! "Miss you too" - jag har inte DMat dom på flera dagar, skrev ett random "I love you and I miss you and I got you CD today, just so you know" typ, inte riktigt så men liknande. Nu ska jag chilla och njuta av den glada överraskingen! Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sandra H

Aww! :) Lycka till med promotandet och det är bara att hojta till om ni vill ha hjälp :D

2011-07-20 @ 00:52:03
Postat av: eli skywalker

tihi :3

jag såg dig idag ^^

2011-07-20 @ 23:31:37
URL: http://www.elisophie.devote.se
Postat av: nadja

hur skickar man DM? (: kramiis <3

2011-07-21 @ 09:48:05
URL: http://nadjajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0