Tack underbara läsare!

Som vissa av er vet har jag bloggat tidigare, från och till, men nu efter att det hänt så mycket spännande saker har jag börjat igen! Jag vill bara passa på och tacke er för att jag har fått så otroligt bra respons och gulliga kommentarer! Det är verkligen jättekul att ni läser min blogg och att ni tycker att det jag skriver är "trovärdigt" och inte låter som skryt, vilket tyvärr rätt många bloggar gör... Jag vill bara förmedla känslan av hur min helg i Stockholm/dagarna i Malmö varit och jag är väldigt glad att ni tyckt det varit intressant att läsa!

Här kommer en snutt från den fantastiska låten Celebrity som jag klippt ihop! Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0