TIMELINE BLOWUP!

Okej, ikväll har det varit sjukt mycket drama angående Jedwards läckta låtar! Storyn lyder: Låtarna har släppts på en CD i Tyskland, en tjej har fått tag på dom och skickat runt dom till folk som laddat upp dom osv. Hon visste naturligtvis inte hur killarnas reaktion skulle bli, eftersom låtarna redan var släppta i Tyskland! Hon hade tydligen fått ett DM av killarna där det stod: can you stop emailing people our music! (Vet inte om det stod något mer). I vilket fall som helst hade de även unfollowat henne. Och det är här hysterin börjar. Vissa fans blir TVÄRSURA på tjejen och börjar mordhota henne, andra tycker sjukt synd om henne och försöker trösta henne. Vissa fans blir TVÄRSURA på John och Edward och börjar mordhota dom istället, medans vissa är helt på deras sida. Jag vill bara påpeka att jag står mitt emellan, de behövde inte vara så hårda mot henne, men hon borde kanske fattat bättre själv. Whatever, life goes on!

Anyways, det har varit sjukt mycket drama ikväll och jag har därför tweetat killarna extra mycket söta saker för att de inte ska kunna se de taskiga sakerna folk skrivit. Dessutom följde jag den där stackars tjejen, även om hon antagligen inte blir jätteglad och glömmer bort vad som hänt ikväll haha. Tänkte även berätta att jag faktiskt fick låtarna och har dom på min MP3 och ni kan glömma att jag ska ta bort dom, det tog fan en timme att ladda över dom! Huvudsaken är att jag inte sprider dom vidare, har redan beställt CD:n så det gör absolut ingen jäkla skillnad! Dags att nanna kudden nu, godnatt! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0