Today I don't feel like doing anything...

The Lazy Song är nog en av de stackars låtar som blivit så otroligt uttjatade att det inte är sant! Jag hann faktiskt aldrig börja gilla den förän jag började störa mig på att den spelades överallt, något som verkligen suger men har hänt med ALLA Bruno Mars låtar. Hur många pallar egentligen lyssna på Grenade, Just The Way You Are eller Billionaire (Travis McCoy ft. Bruno Mars jag VET) längre? Such a shame...

Dock inte detta jag tänkte skriva om i mitt inlägg, har faktiskt inget speciellt att skriva om så tänte bara lägga upp lite roliga videos jag tycker ni borde se! Bland annat videon killarna länkade på oss, lite knasiga videos från McDonalds i Stockholm och sen får vi se vad jag slänger in!








Enjoy! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0